به گزارش روابط عمومی دهیاری وشورای اسلامی چاه کبکان صبح امروز مورخه ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مراسم تجلیل از فرماندهی وپرسنل محترم ایستگاه پلیس راه چاه کبکان بخش اسیر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور بخشدار، دهیار واعضای شورای اسلامی روستای چاه کبکان، اعضای شورای اسلامی بخش اسیر وکارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان مهر برگزار گردید از زحمات و تلاش های فرماندهی وپرسنل ایستگاه پلیس راه چاه کبکان تقدیر و تشکر شد.
🔸 دراین دیدار "موسوی "بخشداراسیر اذعان داشت : هفته نیروی انتظامی فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی وامنیت جامعه اسلامی است.
🔸بخشدار اسیرضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمامی دست اندر کاران حوزه امنیت تبریک گفت.
🔸 در این دیدار جناب سرگرد برومندی فرمانده محترم پلیس راه لامرد ابراز امیدواری کردن با اجرای طرح زیر گذر و روگذر روستای چاه کبکان که مطالعات آن انجام شده است شاهد کاهش تداخلات ترافیکی،کاهش تعداد برخوردهای ممکن بین وسایل نقلیه با یکدیگر و همچنین با عابرین پیاده باشیم .به نحوی که بیشترین ایمنی، سهولت در حرکت و کمترین تأخیر برای وسایل نقلیه فراهم گردد.
🔸در حاشیه این دیدار جناب سرگرد برومندی ضمن تأکید بر لزوم انتقال، ساخت و راه اندازی ساختمان جدید پلیس راه باتوجه بازدید های فنی و مکان یابی انجام شده از محدوده روبه رو پلیس راه فعلی و بالادست محور مهر فراشبند بر اجرائی شدن هرچه سریعتر این پروژه تاکید داشت.و بیان نمود:انشاالله در آینده نزدیک بتوانیم شاهد انتقال و آغاز عملیات ساخت و استقرار پاسگاه پلیس راه در محور مهر_ فراشبند روستای چاه کبکان باشیم.
🔸در پایان این مراسم توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای چاه کبکان از فرماندهی و پرسنل این اداره با اهدای هدایا و گل وشیرینی تقدیر و سپاسگزاری شد.

*روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی چاه کبکان