وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی روستای چاه کبکان

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

مراسم تجلیل از فرماندهی وپرسنل محترم ایستگاه پلیس راه چاه کبکان بخش اسیر

 

 

به گزارش روابط عمومی دهیاری وشورای اسلامی چاه کبکان صبح امروز مورخه ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مراسم تجلیل از فرماندهی وپرسنل محترم ایستگاه پلیس راه چاه کبکان بخش اسیر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور بخشدار، دهیار واعضای شورای اسلامی روستای چاه کبکان، اعضای شورای اسلامی بخش اسیر وکارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان مهر برگزار گردید از زحمات و تلاش های فرماندهی وپرسنل ایستگاه پلیس راه چاه کبکان تقدیر و تشکر شد.
🔸 دراین دیدار "موسوی "بخشداراسیر اذعان داشت : هفته نیروی انتظامی فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی وامنیت جامعه اسلامی است.
🔸بخشدار اسیرضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمامی دست اندر کاران حوزه امنیت تبریک گفت.
🔸 در این دیدار جناب سرگرد برومندی فرمانده محترم پلیس راه لامرد ابراز امیدواری کردن با اجرای طرح زیر گذر و روگذر روستای چاه کبکان که مطالعات آن انجام شده است شاهد کاهش تداخلات ترافیکی،کاهش تعداد برخوردهای ممکن بین وسایل نقلیه با یکدیگر و همچنین با عابرین پیاده باشیم .به نحوی که بیشترین ایمنی، سهولت در حرکت و کمترین تأخیر برای وسایل نقلیه فراهم گردد.
🔸در حاشیه این دیدار جناب سرگرد برومندی ضمن تأکید بر لزوم انتقال، ساخت و راه اندازی ساختمان جدید پلیس راه باتوجه بازدید های فنی و مکان یابی انجام شده از محدوده روبه رو پلیس راه فعلی و بالادست محور مهر فراشبند بر اجرائی شدن هرچه سریعتر این پروژه تاکید داشت.و بیان نمود:انشاالله در آینده نزدیک بتوانیم شاهد انتقال و آغاز عملیات ساخت و استقرار پاسگاه پلیس راه در محور مهر_ فراشبند روستای چاه کبکان باشیم.
🔸در پایان این مراسم توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای چاه کبکان از فرماندهی و پرسنل این اداره با اهدای هدایا و گل وشیرینی تقدیر و سپاسگزاری شد.

*روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی چاه کبکان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی چاه کبکان

 

🔴🔷🔸هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی چاه کبکان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر اقدام به برگزاری همایش پیاده روی درقلعه کلات وتنگ کلات چاه کبکان به مسافت پنج کیلومتر نمود. ⛰️🗻🔸طبق اطلاع رسانی روزهای پیشین مبنی بر برگزاری همایش به ساعت شش روز بیست و سوم مهرماه و تعیین پلیس راه چاه کبکان به عنوان مبداءحرکت، تعداد ۵۰۰ نفر از فعالان ورزشی اعم از بانوان و آقایان شهرستان مهر، در ساعت ذکر شده در این محل گرد هم آمده که با هماهنگی هیئت کوهنوردی روستای چاه کبکان و شورا و دهیاری روستای، ضمن خوش آمدگویی و ارائه توضیحاتی در مورد رعایت نظم و انضباط تیمی و نکاتی در بزرگداشت آرمانهای انقلابی و همچنین در مورد پاسداشت هفته تربیت بدنی از جانب آقای قاسمی ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان مهرو رئیس هیئات کوهنوردی جناب آقای مهریان پور و آقای موسوی بخشدار اسیر تشکر و قدر دانی شد. در اول مسیر پیاده روی از کنار چاه شهدای بخش اسیر تنگ کلات چاه کبکان شروع گردید در ادامه مسیر آقای قاسم آماده به عنوان راهنما گروه کوهنوردی و آقای هادی میری رئیس هیئت کوهنوردی چاه کبکان واعضای شورا ودهیاری محترم روستای چاه کبکان از همنوردان پذیرایی نمودند در ادامه راه از گذر گاه ها و بلندی های و محیط طبیعی از گونه های گیاهی، آبگیرها و جداول انتقال آب تاریخی، این تنگه بازدید نمودند و در پایان مسیر مراسم سخنرانی و اهدای تندیس از طرف بخشدار محترم و جناب آقای قاسمی ریاست محترم ورزش و جوانان شهرستان به کوهنوردان اهدا گردید و در پایان به ده نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد. گفتنی است تنگ و دره کلات در مسیر دسترسی به استان بوشهر و شهرستان کنگان در بالادست روستای چاه کبکان و سرچشمه اولیه تنگ و نخلستان توکلی می باشد. تنگ کلات با شیب خاص خود که در برخی قسمت ها ملایم و برخی جاهای تند می باشد، دره تنگ کلات دارای آب دائمی و تقریبا شیرین می باشد، ارتفاع دره محصور شده در برخی قسمت ها به صورت عرضی باز و در برخی قسمت ها دهانه دره و تنگه بهم نزدیک شده و ارتفاع آن تا 100 متر می باشد، در این دره و حوزه ابریز اطراف آن گونه های گوناگون گیاهی منطقه به ویژه بادام، بنه،.... گونه های جانوری زیست می کند. شهر گمشده کلات در ارتفاع میانی دره قرار گرفته، که دسترسی به آن مشکل بوده و آب آن از طریق دره تامین می شود، همچنین چاه های مانند چاه های کلات کبکان/کوگان سر و ته آن باز می باشد. روابط عمومی دهیاری وشورای اسلامی روستای چاه کبکا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نماینده شورای شهرستان مُهر در شورای استان فارس

 

 

باسمه تعالی
جناب آقای مهندس هادی میری
انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان نماینده شورای شهرستان مُهر در شورای استان فارس  را تبریک عرض می نمایم و باور داریم که بی گمان حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و کاردان در کنار سایر مسولین انقلابی و سخت کوش شهرستان، نوید بخش تحولی بیش از پیش در شهرستان خواهد گردید.
از همه دوستان بزرگواری که در خصوص انتخاب شما به عنوان نماینده شورای شهرستان مُهر همراهی و همکاری نموده اند، قدردانی می نمایم. این انتصاب که به طور قطعا نشأت گرفته از توانمندی های علمی و کارنامه درخشان حضرتعالی بوده را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را در تمامی مراحل زندگی مسئلت داریم.
دهیاری و شورای اسلامی روستای چاه کبکان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰