وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی روستای چاه کبکان

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گله دار در جلسه قرائت قرآن شبانه حسینیه علی اکبر(ع) روستای چاه کبکان


حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گله دار در جلسه قرائت قرآن  شبانه حسینیه علی اکبر(ع) روستای چاه کبکان 

به گزارش دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی فارس حجت الاسلام سید حبیب کراماتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گله دار ضمن حضور در روستای چاه کبکان بخش اسیر از جلسه قرائت قرآن شبانه ماه مبارک رمضان که در حسینیه علی اکبر(ع) برگزار می شود بازدید نمود . 
مصطفی رضایی کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی گله دار با اعلام این خبر افزود : این جلسه قرآنی باحضور روحانی اعزامی طرح هجرت و جمع کثیری از خواهران و برادران در شبهای ماه مبارک رمضان تشکیل و در هرشب دو جزء از قرآن کریم تلاوت می شود .
وی در ادامه گفت: بعد از پایان این جلسه قرآنی تلاوت دعای پرفیض افتتاح نیز برگزار می شود که مورد استقبال برادران و خواهران زیادی قرار گرفته است . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بازدید رییس تبلیغات اسلامی گله دار از روستای چاه کبکان

 بازدید رییس تبلیغات اسلامی گله دار از روستای چاه کبکان

رییس اداره تبلیغات اسلامی گله دار با حضور در روستای چاه کبکان از بوستان معرفت کودک و نوجوان مسجد سیدالشهدا (ع) بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام سید حبیب کراماتی سنین نوجوانی را دوره ای حساس برشمرد و اظهار داشت: ذهن نوجوان مانند زمین بایری است که هرگونه بذری در آن کاشته شود قابل رویش است و ما باید سعی کنیم در آن معارف اهل بیت (ع) احکام دین و مسائل اعتقادی را پرورش دهیم و نگذاریم نوجوانان اوقات فراغت خود را به بطالت بگذرانند.

وی تصریح کرد: باید زمینه یادگیری مسائل دینی را برای نوجوانی که تشنه یادگیری معارف دینی است، فراهم کنیم.

این بازدید مورخ 6 مرداد ماه جاری انجام شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰