وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی روستای چاه کبکان

۲ مطلب در تیر ۱۳۸۹ ثبت شده است

برگزاری مراسم گرامیداشت فرا رسیدن ماه شعبان در روستای چاه کبکان اسیر

برگزاری مراسم گرامیداشت فرا رسیدن ماه شعبان در روستای چاه کبگان اسیر

با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی گله دار مراسم گرامیداشت فرارسیدن ماه شعبان در روستای چاه کبکان از توابع بخش اسیر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید حبیب کراماتی امام جمعه موقت و رییس اداره تبلیغات اسلامی گله دار گفت: ماه شعبان ماهی است که در آن درهای بهشت به روی بندگان گشوده می گردد و در صورت استفاده می توان در آن به موهبت های بسیار دست یافت.

وی تصریح کرد: ابتدای ماه شعبان مراسم میلاد امام حسین، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) را داریم و در وسط ماه میلاد امام زمان (عج) را و این فرصت هایی است که نباید به راحتی و سادگی از دست داد.

این مراسم مورخ 22 تیر ماه جاری در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای چاه کبکان برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مراسم کلنگ زنی خانه عالم روستای چاه کبکان بخش اسیر


رییس اداره تبلیغات اسلامی گله دار در مراسمی با حضور مسئولین بخش و معتمدین محلی کلنگ ساخت خانه عالم روستای چاه کبکان از توابع بخش اسیر را به زمین زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، در این مراسم حجت الاسلام سید حبیب کراماتی امام جمعه موقت و رییس اداره تبلیغات اسلامی گله دار ضمن تقدیر از همکاری مسئولین بخش و روستا در اختصاص بخشی از بودجه و زمین برای ساخت خانه عالم گفت: ما مشکلات جسمی خود را با خانه های بهداشت و درمانگاه ها برطرف می کنیم و نیازها و مشکلات روحی خود را با حضور روحانی در خانه عالم.

وی تصریح کرد: این اداره تلاش دارد با همکاری مردم و مسئولین و با جذب بودجه های مورد نیاز خانه های عالم دیگری را در روستاهای دیگر ایجاد کند.

این مراسم مورخ 22تیر ماه جاری برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰