کسب مقام نخست و قهرمانی تیم پایگاه مقاومت امام خمینی( ره) روستای چاه کبکان در مسابقات جام رمضان بخش اسیر

مسابقات فوتسال جام رمضان بخش اسیر با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

دیدار پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان اسیر بامداد چهارشنبه در سالن شهر اسیر برگزار شد. در این دیدار که با حضور پرشور تماشاگران به انجام رسید تیم پایگاه مقاومت امام خمینی ره روستای چاه کبکان موفق شد در پایان 4 بر سه تیم قدرتمند شهید موسوی اسیر که قهرمان دوره قبل مسابقات بود را شکست دهد. تیم چاه کبکان با بهره مندی از  تماشاگران پرشوری به میدان آمده بود شگفتی خود را کامل کرد و هواداران پایگاه مقاومت امام خمینی ره حمایتی همه جانبه از تیمشان در این بازی داشتند و توانست تیم شهید موسوی را شکست بدهد.







g8kM3



jITpg



از جمله نکات زیبای بازی حضور هیجانی تماشاگران و اجرای موسیقی سنتی در تعطیلات عید سعید فطر بوده است.

در ابتدای بازی و در ده دقیقه اول بازی گل نخست را تیم شهید موسوی وارد دروازه تیم پایگاه مقاومت امام خمینی ره کرد ولی در ادامه با فشاری که تیم پایگاه آورد توانست گل تساوی بازی راه در نیمه اول بزند و در این نیمه تلاش پا به پای دو تیم با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید، در نیمه دوم تیم پایگاه چاه کبکان بازی رو طوفانی آغاز کرد و در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم موفق شدن دو گل وارد دروازه شهید موسوی اسیر کند و نتیجه بازی را 3بر 1 بکند، تلاش دو تیم و درگیری های فیزیکی و سوت های ممتد داوران و هیاهوی تماشگران،اوج هیجان و نشاط در سالن مسابقه به وجود آمده بود.تیم پایگاه چاه کبکان با فوتبال حساب شده و پاسکاری های دقیق و هنرنمایی بازیکنانش بخصوص بازیکن شماره  8 اسماعیلی، گل چهارم را با دریبل دروازبان  توپ را به تور دروازه رساند و آب سردی بر پیکر تیم قدرتمند شهید موسوی ریخت در ادامه تیم شهیدموسوی با 5بازیکن فشار رو در دقایق پایانی روی دروازه پایگاه چاه کبکان آوردن که با 6خطا شدن پایگاه از نقطه دوم یکی از گل ها جبران کرد ولی دیگر فرصتی برای جبران نبود و با سوت داور تیم پایگاه مقاومت امام خمینی ره چاه کبکان قهرمان این دوره از مسابقات شد و تماشاگران و بازیکنان به شادی پرداختند. گفتنی در پایان؛ جام قهرمانی با حضور بخشدار، خدیر مسول کمیته فوتسال استان فارس، اعضای شورای اسلامی شهر اسیر، چاه کبکان، قدمان و دهیار چاه کبکان به تیم پایگاه مقاومت امام خمینی ره اهدا شد.  همچنین در این مسابقات تیم شهید کمانی روستای هرج به مقام سوم دست یافت و آقای گل مسابقات آقای بصیری از تیم مقاومت چاه کبکان بود و تیم خوش اخلاق این دور مسابقات دهیاری دارالمیزان انتخاب شده، گفتنی این دور مسابقات با حضور 15 تیم از اول ماه رمضان با همکاری هیت ورزش بخش اسیر برگزار شده است.






kamPH


GUK14


6kUiU



از نکات قابل توجه حضور تعداد زیادی از علاقه مندان به فوتسال از روستای چاه کبکان بود که با طی ۵km به وسیله موتورسیکلت در شب خود را به سالن شهر اسیر رسانده بودند.