گام و یادمانی بزرگ برای توسعه روستای چاه کبکان در 14 بهمن ماه 95 


جور دیگر باید دید

 صدای پای مهربانی

 در زمزمه های بارانی

 در انقلاب عمرانی

 وقتی گل ها می خندند...

 تا باد درخششی دیگر

 و خدمتی ماندگار

 امید به تدبیری مستمر برای فردای روشنتر        


    همزمانی سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی و افتتاح و آغاز به کار پروژه های عمرانی گرامی باد، تشکر از مسولین تقدیم به مردم...                                                           



ضمن خیر مقدم به مردم و مسولین شهرستان و تقدیم سلام و صلوات

 آنان که بر حسب توان، اختیار و مسئولیت توانایی انجام کاری دارند و موجب آسایش، آرامش و حل مشکلات مردم می شوند، بندگان برگزیده خداوند می باشند و آنان که دست مردم می گیرند وعده الهی است که خداوند نیز دست آنان خواهد گرفت.

🔴 جشن انقلاب سال 95 در شهرستان مهر، جشن مهربانی، همدلی و جشن عمران و آبادانی می باشد.

🔴 سلامت به عنوان یکی از شاخص ها و معیارهای اصلی توسعه و توسعه یافته می باشد، بدین وسیله از مجمع خیرین سلامت استان فارس به ویژه آیت الله دستغیب ریس هیات امنای مجمع خیرین سلامت فارس، دکتر تابنده ریس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت فارس و همکاران محترم و خیرین عزیز تقدیر و تشکر می گردد.

 همچنین بر اساس سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید مبنی بر طرح تحول سلامت به همت دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت، دکتر ایمانیه ریس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و دکتر موسوی ریس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان مهر و در کنار آن فرماندار پیگیر و دلسوز و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای علوی که تلاش و پیگیر زدودن کسری و کمبودهای جامعه اسلامی می باشند،  تقدیر و تشکر می گردد.

🔴 وحدت، همدلی و آرامش موجود در شهرستان مهر، مدیریت و برنامه ریزی اصولی دوره 4 ساله اخیر و تلاش و پیگیری  های مستمر و فشرده صورت گرفته که آستین همت و کار بالا زده اند موجب تحول عمرانی و خدماتی در شهرستان مهر شده است، که جایگاه اول از نظر جذب اعتبارات و فعالیت های عمرانی کسب نموده است. بر این اساس محبوبیت مسولین در بین مردم به صورت قلبی هست نه شعاری.

:🔴 خلاصه اقدامات عمرانی دهیاری چاه کبکان بدین گونه می باشد....

🔹 20 هزار متر مربع آسفالت.... 200 هزارمین مربع زیرسازی

🔴 4 کیلومتر سنگ لبه و کانیوا، پارک بزرگ سراسیاب با متراژ 4000متر مربع با آلمان و طراحی خاص، پارک محله ای گل نرگس، دو دهانه پل،  ساخت ساختمان دهیاری با 120 متر مربع زیربنا، تملک و بازگشایی معابر مهر ایران، امام حسین ع، نخل و ولایت و معابر فرعی درونی روستا و سایر اقدامات عمرانی موجب درخشش نوینی در حوزه توسعه روستایی شهرستان مهر شده است.


 گام و یادمانی بزرگ برای توسعه روستای چاه کبکان در 14 بهمن ماه 95                  

                             امید به رفع محرومیت آشکار روستا و پرورش استعدادهای پنهان روستا و کارآمدی نوجوانان در عرصه خدمت به جامعه در آینده ای نزدیک.

 بدین وسیله از همراهی و همت دلسوزانه مسولین تلاشگر که آستین کار بالا زده اند و با کوله باری از اقدامات و فعالیت ها در مسیر حل مشکلات و توسعه منطقه گام بر می دارند، تقدیر و تشکر می گردد.  دو اقدام ارزنده در حوزه بهداشت، درمان و سلامت در راستای طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر در روستای چاه کبکان در برگیرنده اورژانس 115 جاده ای و درمانگاه روستای چاه کبکان می باشد، تقدیر و تشکر می گردد. 





                                               دهیاری و شورای اسلامی روستای چاه کبکان